Dontfallasleep

2010-01-17, 14:38:57 / Kategori: Latest shit

Vaknade vid 1 tiden av att syrran kom in och visade lite fynd som hon hade hittat. Tänkte precis somna om så hör jag att mamma ropar att maten är klar. Då var det bara att sätta på sig morgonrocken och knata ner. Gott var det. Nu har jag för en stund sedan lagt mig i sängen igen, skulle lätt kunna somna om igen, men det är nog bäst att hålla sig vaken nu och sova ikväll. Att helgerna alltid ska gå så fort, kan man inte gå i skolan/jobba typ två dagar i veckan och så kan helgen vara resten av dagarna? Jaja, allt kan inte vara som man vill att det ska vara. Idag är planen att ligga i sängen. Heeeela dagen, om inget annat mer intressant kommer upp, haha! Känner även påtal om ingenting att det är dags att göra om mitt rum nu. Gäller bara att hitta färgerna jag vill ha på väggen, sen jävlar. Slänger upp den andra bilden på mig och Erica från igår.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?