Att jag vill fördriva tiden.

2010-01-26, 20:13:06 / Kategori: Tidsfördriv.
Att jag vill - göra min andra tatuering.
Att min senaste kyss - inte var nödvändig alls.
Att jag lyssnar mest på - musik! Klarar mig inte utan.
Att jag pratar - när jag vill.
Att jag inte gillar - copycats.
Att kärlek är - kärlek.
Att jag gillar att - köra schysta utgångar men även att ta det lugnt.
Att jag alltid kommer att - vara så jävla mycket bättre än dig!
Att jag är hemligt förälskad i - det är ingen hemlighet att jag är kär i Edward Cullen. (Bland annat.)
Att sist jag grät var - lämnar denna tom.
Att min mobiltelefon är - rosa.
Att när jag vaknar på morgonen - när  det är vardag är jag inte utvilad och vill inte upp.
Att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna och tar bort sminket.
Att idag har jag - huvudvärk.
Att jag just nu tänker på -
Att ikväll ska jag -
kolla på paradise hotel!
Att i morgon kommer jag - åka till stan.
Att jag hoppas - på lycka livet ut!



Gammal bild, diggar nalle puh lakanen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?