Lyckad kväll!

2010-01-09, 04:17:03 / Kategori: Latest shit

Jag la mig precis i sängen. Skönt! Jag har faktiskt haft en jävligt lyckad kväll! Det började med att Balex kom över, som ni ser under har hon gästbloggat, har dock inte läst det än, ska bli intressant haha. Sedan kom Jossan och vi började med maten. Shit, tror jag har köttfärs så det räcker år och dagar framöver haha! Sedan var det dags, vi började med våra frozen daiquiri's. Jordgubb var fanimej sjukt god. Persika föll mig inte i smaken, kanske godare om det är mer persika och inte sprit efter känn haha. Vi drack och hade mysigt, pratade om det mesta från himmel till jord. Vi tog 22 bussen, mötte upp Emma, åkte till saxo dit även Tobbe kom sedan. Söta kareokeframföranden, haha. Ni som var med vet exakt vad jag snackar om.. Men efter kanske en timma efter att vi varit där drog vi vidare till sollentuna och det rätt nyöppnade o'learys. Jävlar vad fresh! Dit ska vi igen! Synd bara att även det stället stänger ett.. Anyway, efter de 45 minutrarna där drog vi vidare på efterfest hos någon random. 8 Trappor upp i Edsberg var vi några stycken och helvete vad kul vi hade. Emma fick i sig rätt duktigt, gillas. Jossan blev lullig och tror all Balex var någorlunda nykter, precis som jag! Kom hem för en timma sedan och la mig som sagt precis i sängen. Slänger upp några oblyga bilder från ikväll. Enjoy!




Haha, det ser fan ut som barnspya.


Ibland lyckas jag vara söt på bilder. Min fru!


Emma är tyff.


Balex ville med.


Jag och Emil med, men jag är tyffare.



Tack för en sjukt lyckad kväll. Även om jag känner mig sjukt mycket sämre. Jag låter som en transa, älskar att vara hes, så jävla sexigt. Synd bara att jag inte är hes utan, har ont och låter som en man. Jaja, sovdags. PYSS




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?