Emma says bräään

2010-02-01, 00:15:00 / Kategori: Latest shit

Man har ju hört mycket om både boken och filmen snabba cash. Nu var det äntligen min tur att se filmen. Ett tag tänkte jag ju att jag skulle skita i att se filmen och bara läsa boken. Nu blir det nog tvärtom, jag som hatar att läsa haha! Filmen iallafall, ja, det var ju inte super bra och inte superdålig, snäppet under medel. Kan tänka mig att boken är galet mycket bättre. Men som sagt, jag hatar att läsa. En sak som är säker, Joel Kinnaman borde varit rakad och tatuerad från första början. S N Y G G! Självklart ska det inte finnas en riktigt snygg bild på honom när han är rakad..



Nu: Ta bort sminket. Tänderna är redan borstade, sedan sova.
Imorgon: Skola 8.30-14.20 därefter är inte helt klart ännu.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?