Gårdagen

2010-01-16, 13:34:36 / Kategori: Latest shit

Gårdagen började med att jag åkte till Josefin och krökade lite där, fixade klart oss. Vi åkte vidare till Olearys, där vi egentligen skulle ha suprisefest för Kuken, men av en väldigt märklig anledning visste hon redan om det.. Mötte iallafall upp frugan på bussen. När vi väl kom till Olearys, jävlar vad folk det var, och då var klockan ändå bara 21. Vi fick vänta minst 30 min för att få ett bord, men till slut fick vi ett, och det var ett stort bord! Jasmine och hennes kompis joinade oss, så även Verpan, Findus och Tobbe. Fick sällskap hem eftersom min granne hade varit på Olearys hon med, så vi knatade hem tillsammans. Det var en trevlig kväll, frågan är hur mycket pengar jag har på kontot nu, tur att det blir hemmafekke ikväll! :') Slänger upp två bilder från igår, väntar på massaste från Jas och hennes kompis!





MINA FINA!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?