I feel it. I see it.

2010-01-27, 20:27:18 / Kategori: Latest shit

Klockan är inte ens 20.30 och jag säger tack och hej för ikväll! Jag stänger av datorn och lägger mig. Eller iallafall kollar på tv! Imorgon är det skola 08.30-12.00 som gäller. Sedan ska jag följa med Jossan som ska fixa mina naglar (på fredag är det äntligen min tur och då blir det fransk manikyr!!!!) sedan ska jag träffa Frugis som ska införskaffa sig en tröja. Jag behöver en ny ögonbrynspenna och grejer. Vem vet, kanske hittar något mer.

Nu: Som sagt, ta bort sminket och kolla på tv!


 


Exakt såhär hade jag förra gången. Fransk manikyr med glitter under för att inte utväxten ska synas. Detta är inte mina naglar. Lånade bilden från facebook teamet som finns för de som gör naglarna där jag gör. Hon är grym. I promise! Frågan är om det blir det här, eller bara vitt. Will C.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?