I knew it!

2010-01-19, 13:45:03 / Kategori: Latest shit

Hur rätt hade inte jag när jag både sa och skrev att jag kommer ha en dålig dag idag? Helt totalt jävla cprätt hade jag minsann! Började med att jag kom till skolan 10.30, skulle ha lektion med våran Etik lärare, eftersom de andra skulle ha samhällskunskap, och jag har redan betyg i det, vilket betyder att jag inte ska behöva gå om det, så då bestämde vi att jag skulle ha lite Etik. Så frågar jag då vart Etikläraren är när jag kom till skolan, ni tror inte hon är på Ikea och shoppar? Förbannad som jag blev, höjde jag rösten och hade mig. Hon kunde ju sagt redan igår att vi inte ska ha den lektionen när andra lektionen skulle vara isåfall om hon visste att det inte skulle bli så. Börjar fan undra om hon gjorde det för att jävlas. Men nej, så jag kom till skolan och satt med den första kvarten på den vidriga samlektionen. När jag egentligen då kunde haft ännu längre sovmorgon och kunde börjat 13 istället. Lika förbannad som när jag fick veta att hon inte var i skolan kom en annan lärare in på lektionen och tog ut mig och ännu en annan som inte har samhällskunskap och hade Etiklektionen med oss. Schyst! Och det menar jag faktiskt. Så nu ska jag börja plugga på det jag har kommit fram till att jag ska göra. Trött och småirriterad, yes I am.


Ungefär såhär arg var jag imorse!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?