Matkoma

2010-01-13, 18:33:38 / Kategori: Latest shit

Slutade 12 idag, ändå satt jag och den blivande MILFen kvar i skolan och aa, gjorde ingenting.. Men det var skönt att bara vara! Gick ner till centrum, Therese skulle ha sig lite sött att mata bebisen med :') Jag stannade och väntade på mamma. Vi träffade på min granne och barndomsvän Pau som jobbade och sedan gick jag och mamma och handlade. Åkte hem, började laga mat och befinner mig nu i sängen med matkoma. Jävlar vad mätt jag är. Ikväll blir det en liten utgång till olearys för att fira min kuk! Det blir även firande av henne på lördag med en hederlig hemmafest :') Kommer bli schyst!

Nu: Vila lite inför kvällen, snabb powernap? Skulle vilja men tror icke! Eller..(?) Kanske en snabb på 20? Vi får se.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?