Minisaxen gick sönder vid bussen

2010-01-31, 03:11:27 / Kategori: Latest shit

Kvällen startade med middag i kista och även underklädes handlande. Sedan hem till mig, fix, föra och websex! Sjukt kul. Fick skjuts till saxo där Stella och hennes två vänner väntade på oss. Drack lite till, pratade och lyssnade på karekoe. Snygga killen sjöng, klart alla säger att han är bög. Så jävla typiskt mig.. Ska minsann någon gång inom en snar framtid tala om för grabben att han är ruskigt snygg, i mina ögon! Stella och en av hennes vänner drog, medans den andra stannade, ingen aning varför. Trevlig men thats it! Vid stängning började jag och frugan snacka om vi kanske skulle åka till stan och käka. Men icke. Gick iallafall till bussen. Bussen som skulle gå vid 01.40 kom vid 02.05. Men tiden där mellan. O herre, jag har inte skrattat så mycket på länge, + att jag var kissnödig som fan. Kom iallafall hem, kissade (typ, kissorgasm?) lagade mat och sitter nu här, mätt och belåten, ska borsta tändera och ta bort sminket sedan ska jag vråldäcka. Jag började känna mig sömnig redan på saxo då alkoholen började slå till haha.



Nu: som sagt, borsta tänderna, ta bort sminket. SOVA!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?