Mobilfördriv

2010-01-12, 19:01:46 / Kategori: Latest shit
Vad har du för bakgrund?
Egoist, javisst! En på mig själv!

Ringsingnal?
Take It Back.

Hur mycket batteri har du kvar?
I princip fullt, laddade inatt.

Vem ringde du senast?
Josefini.

Vem ringde dig senast?
Josefini.

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
"Åh! Grattis min lilla fis krov! :-D idag får du gå på bolaget. Woho. Haha. Grattis igen! Vi hörs senare <3"

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
N

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
"För det nya året önskar jag dig glädje, hälsa, kärlek och bla.. bla.. bla.. Allt skitsnack! Bara nonsens! Jag önskar dig otroliga knull, oförglömliga orgasmer, att du arbetar hälften men får 3 gåner betalt, tusen nätter av njutning och att du vinner på lotto och blir miljonär. Om du skickar den vidare till 10 personer kommer det inte att hända ett skit som vanligt men åtminståne kan en vän ha ett gott skratt! - Gott Nytt Åt ;]"

Vad står det i ditt 5 mottagna sms?
"Grattis på den stora dagen! :D <3<3"

Vad står det i ditt första utkast?
Jag har ingenting där

Och ditt 5:e utkast?
Nothing

Har du några sparade medelanden?
Bara de på inkorg som jag inte har orkat rensa sen jag fyllde år haha.

Har du något i utkorgen? 
Nope

Vad är rekord på snake på din mobil?
Snake finns inte på en samsung mobil(?)

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Anton


Hur många sms har du skickat, sammanlagt?
Raderar alltid skickade när jag har skickat.

Vad står det i dina anteckningar?
Jag har inga anteckningar.

Har du privat nummer just nu?
Nope, funderar dock på att skaffa.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?