Onsdagsutgång

2010-01-14, 01:56:07 / Kategori: Latest shit

Kom hem för en stund sedan, har redan hunnit borsta tänderna och ta bort sminket och har precis lagt mig under mitt täcke, skönt. Kvällen började med att jag mötte upp kuken på Olearys. Balex och Emma kom efter ett tag, även en vän till Emma kom en stund senare. Jossan, Verpan och Calle bestämde sig för att överraska kuken och förvånad blev hon, såg ut som hon aldrig hade sett de förut haha! Glass fick hon också!




22.54 tog jag och kuken tåget mot stan och in till Nype. OM jag träffade bekanta ansikten där, inte bara sötnosarna som jobbar där, utan flera andra. Trevligt var det. Men vi bestämde oss snabbt för att ta sista tåget hem, så vid halv ett började vi röra oss. Hann precis med tåget, tur det. Annars hade jag dött. Åkte, pratade rätt mycket om allt typ och sedan var det bara att börja promenixa hem. Så nu ligger jag här i sängen och ska lägga mig om 5-10 minuter, kommer inte vara behagligt när alarmet ringer 07.20 på morgonen, men det gäller bara att pallra sig upp, drack inte speciellt mycket eftersom jag verkligen inte pallar dra till skolan bakis, tro mig, det är ingen höjdare. Men slutar 12, får åka hem och sova en stund då, och en stund för mig är ju ett tag. Haha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?