Skrikboll

2010-01-26, 12:41:50 / Kategori: Latest shit

Mätt och belåten, och då menar jag sjukt mätt och belåten! Har precis ätit lunch. Hade en aning svårt att komma upp ur sängen idag, ändå började jag 10.30. Kom till skolan (i tid) och jag fick börja min dag med att lärarna kom in till oss i klassen (och vi var bara typ 19 st..) och började snacka om mobbing och sådant. Kändes rätt bra efteråt faktiskt. Det tog iallafall hela förmiddagen. En och en halvtimma ungefär. För tillfället sitter jag i klassrummet med Anton och Walle och talar tatueringar, gillas skarpt. Dags att planera min andra faktiskt, ska åka till tatueringsstudion någon dag och planera den, få lite hjälp om hur den ska sitta osv. Lägger in denna bild, som jag har använt ett x antal gånger..






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?