Tarzan med David

2010-01-08, 13:01:28 / Kategori: Latest shit

OM jag har vänt på dygnet. Somnade inte förens 5 typ. Vaknade halv 8 av att syrran kom in. Somnade om rätt snabbt. Dock vaknade jag igen vid halv 11 kanske(?) av att lilla David var här. Trodde att jag skulle dit, men där hade jag fel. Så nu på förmiddagen har han spelat på något som liknar ett gameboy, kan ju inte sånt där, men jäklar han kan sin grej. Vi har suttit och kollat på tv och ätit köttbullar, riset verkade han inte vilja ha. Just nu sitter vi och kollar på Tarzan, han är heelt inne i programet. Efter det är spiderman, haha, han älskar spiderman, han har sin spiderman väska och spiderman mössa med sig hit!

Annars idag så kommer tjejerna över. Vet inte om krullet kommer, hon mådde inte så bra igår! Jag mår inte så jätte bra heller, men det löser sig. Ska försöka ta mig till systemet igen en snabbis, måste köpa mig likör. Haha. Det ända som saknas nu är fan körkort! Kommer inom kort!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?