Todaywasalaughingday

2010-01-12, 19:30:23 / Kategori: Latest shit

Dagen började med sovmorgon, skönt! Kom till skolan, började med sjukvårds lektion. Våran lärare gav oss sugrör som vi skulla andas i, bara! Att hålla för näsan och andas i det där smala sugröret för att få kännas hur KOL känns, fick panik efter ett tag, kändes som jag skulle kvävas. Och det är just det KOL gör, kväver en till döds. På eftermiddagen blev det till att lyssna på redovisningar, säger ingenting, ni som var med vet. Efter det var det film. Film och film.. Dokumentär om schizofreni typ. Sjukt långtråkig. Borde vara olagligt att få kolla på en sådan tråkig doumentar, sista passet. Slutade och började gå mot bussen, som jag missade, med några meter, får väl kanske skylla mig själv eftersom jag inte sprang heller. Men bestämde mig snabbt för att gå hem. Och det ska jag försöka göra ett tag framöver, Gå hem från skolan. Det är också träning. Är ju fortfarande förkyld så det är lugnt och bra haha. Det har skrattats väldigt mycket under dagen allmänt, i skolan och hemma. Skönt, det behövs! Funderar på att klippa min snea lugg kortare nu också, påtal om ingenting sådär.


antonia

hahahaha :'D



2010-01-12, 21:03:42 URL: http://aletto.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?