Biodejt

2010-01-31, 18:14:47 / Kategori: Latest shit

Om några minuter ska jag börja förbereda mig för att ta bussen till kista för att äta middag med Balex och Emski. Efter det blir det bio. Men allra först ska jag vara lite social med Jossan som jobbar till klockan sju. Känns som om det var ett tag sen jag träffade henne, ändå var det typ i torsdags haha. Vanligtvis hatar jag ju att gå på bio, vilket de flesta i min närvaro vet om. Men nu känner jag att det ska bli skönt att bara få sitta med den här mjukiströjan och bara kolla. Frågan är om jag känner likadant när jag åker hem haha. Det löser sig. Det blir som sagt snabba cash, har hört att den inte alls ska vara bra, inte alls lika bra som boken, har dock inte läst boken så har inte så mycket att jämföra med, men vet vem jag kanske tycker det är bra. Hungrig börjar jag också bli! Kanske bara för att jag sitter hemma och väntar på att tiden ska gå. Men nu är det dags att börja klä på sig och grejer, och sedan åka. Får se om det blir någon update när jag kommer hem, annars så blir det imorgon! KYSS! 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?