What a day

2010-01-20, 18:17:08 / Kategori: Latest shit

Skoldagen slutade 12 för min del, skulle ta 13 över bussen hem, men så blev det inte, eftersom den inte kom. Så väntade på nästan. Kom hem och åkte i princip lika fort iväg med mamma. Första stoppet: Mio. Skulle kolla på lite grejer till mitt rum som snart ska göras om. Sedan åkte vi till Ikea. OM jag älskar ikea haha! Kollade mer runt, men fick hem mig ett stort ljus som luktar vaniljglass, har haft det innan, luktar svingott! Fick även med mig två nya kuddar hem. Skönt! Sedan var det rusta som gällde. Fick med mig massa grejer därifrån, men bland annat tresemee hårinpackning, och något hårtoppsseurum från björn axén. Får hoppas på att det är bra. Åkte sedan och handlade och tillbaka hem, käkade och nu sitter jag här. Ska snart byta lakan och grejer i rummet, funderar även på om jag ska börja rensa min garderob lite(?)


Ska nog tvinga mamma att köpa schampot och balsamet också. Provas på imorgon!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?