Youfuckingdrivemecrazy

2010-01-18, 18:09:33 / Kategori: Latest shit

Dagen började med att jag vaknade rätt utvilad, inte så konstigt eftersom jag somnade runt 21 igår.. Åkte till skolan, började med att vi hade någon svintråkig lektion om, ja jag kommer inte ens ihåg haha. Sedan var det film som gällde. "Last king of Scotland" mindre kul. Filmen hade väl bra budskap, men tyckte verkligen inte om den. Vissa scener, gick inte att titta, var till och med tvungen att gå ut.. Fortsatte att kolla under lunchen. Och efter filmen samlades vi i våra smågrupper. Och det gick ju.. bra.. Jag blir tokig, mer orkar jag inte skriva..

Slutade 14.20 idag, gick ner till centrum där en väntande Balex satt. Vi gick runt i lite affärer, jag hittade en tröja jag ville ha, men tänkte köpa den i stinsen istället, självklart fanns den inte där. Fikade även i centrum. Åkte till stinsen skulle kolla på tröjan som som sagt inte fanns, får köpa den i centrum imorgon. Och skulle boka tid hos optikern så jag kan skicka in körkorts papprerna, och tur som jag hade fick jag göra det på engång, nu gäller det bara att lämna in de papprerna och de vi fick från skolan, så de vet att jag är intresserad. Kom hem för ett tag sedan, har hunnit käka och lagt mig under täcket, så jävla trött. Måste dock hålla mig vaken tills 22, paradise hotel you know.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?