Ännu ett sängsinlägg.

2010-07-19, 02:15:49 / Kategori: Latest shit

Nej jag har fortfarande inte somnat än. Pappa däremot kom och och gick och la sig. Jag tog bort musen innan han kom eftersom jag inte visste när han skulle komma hem! Tyckte jag att den här om dagen var liten var den här pytte liten. Jag är 'rädd' för de när de lever, men när de är döda tycker jag synd om de. Och den här tyckte jag jätte synd om, den var så sjukt liten. En mousiebebis.

Ligger fortfarande i sängen. Var tvungen att stänga av fläkten. Har nu under en timma (max) nyst kanske sex-sju gånger. Och det händer fan inte. Jag blir fan inte sjuk nu! Då lackar jag satan! Iallafall, ligger som sagt fortfarande i sängen, kollar just nu på Inside. Funderar på om jag snart ska göra ett nytt försök till att sova. Ska bara pilla lite med tandtråden. Har man en tandläkar pappa så har man. Ska påtal om det gå och kolla mina tänder imorgon. Jag är ju livrädd. Inte för tandläkaren (pappa haha) utan tänk om jag har hål. IGEN. Inte bra inte bra. Skulle vara pricken över i:t att ha hål på andra sidan (som jag inte lagat) så kan jag inte tugga ordentligt på någon sida. Vi får väl se imorgon..

Nu:
Kolla klart på inside + tandtråd. Sedan ett nytt försök till att sova!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?