Back home..

2010-07-04, 04:07:45 / Kategori: Latest shit

Vi är hemma igen. Och det känns förjävligt.

Våran resa började med att åka flygplan till Burgas och sedan  buss till Sunny Beach. Vi kom till hotellet som heter Jupiter. Rätt snabbt efter att vi kom dit bytte vi till hotel New Jupiter. Ligger i samma byggnad, eller ja, precis bredvid, tre steg ifrån och är mycket fräshare. Värt. Efter det drog vi ut. Jag suprisade Pum Pum som han nu mera kallas och Martin. Deras miner var fan priceless. Vi drog in på Den glade viking och började festandet. Ni anar inte hur mycket jag har saknat det stället. Jösses. Vi drog hem och sov när allt stängde. Att en vecka gick så pass fort som den gjorde gillar jag inte riktigt. Så vi har bestämt oss för att åka tillbaka om några veckor. Under denna vecka har vi träffat på något så sjukt trevliga människor. Snygga pojkar. De flesta från Danmark. Danska killar = HOT. Sista kvällen trodde vi skulle vara underbar. Inte riktigt, vad som hände vill jag inte riktigt gå in på men jag har värsta såret på knät och kan inte gå, blåmärken och kommer förmodligen ha ett  blåmärke på hakan inom en snar framtid. Denise har en svullen fot och kan inte heller gå. Kan ni tänka er hur det såg ut med oss två handikapp bredvid varandra(?). Nu är jag iallafall hemma, har lagt mig i sängen, har ingen röst kvar typ, den försvann efter första dagen. Känns som om jag börjar få feber. Så nu ska jag sova i min efterlängtade säng och kurera mig. Mer update imorgon. TJAA.


Mer bilder kommer imorgon!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?