Back in my bed.

2010-07-19, 22:23:32 / Kategori: Latest shit

Idag har varit en bra dag! Berättade väl det mesta i det förra inlägget. Nu är jag hemma. Har precis satt mig på sängen, skönt att ha varit osminkad hela dagen, så har ingenting att ta bort! Kollar på Celebrity rehab with Dr Drew.  Ska väl försöka sova snart (som om det kommer hända).

Imorgon blir det till att fixa naglarna 12.00, tur. För det behövs. Två av mina naglar har gått av. Eller inte gått av utan gelet bara. Intressant.. Och sedan stinsen en snabbis. Och sedan ville pappa kolla mina tänder haha. Imorgon berättar jag även planerna. För er som inte har förstått vad det är ännu!



Dessa snygga tjejer bredvid mig träffade jag idag!


p

Så otroligt snyggt med många hål i öronen!!

Får du många komplimanger för dina snygga öron?

Kommer du att ta fler hål i öronen?

Alla passar inte med många hål i öronen men du ser jättebra ut med många hål i öronen!! det skulle se jättebra ut på dig om du hade "hela vägen upp" i båda öronen tycker jag



2010-07-21, 16:42:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?