Dagen i stan.

2010-07-08, 20:48:33 / Kategori: Latest shit

Hur mätt är inte jag? Hur mycket önskar inte jag att jag åt mindre? Galet.. Dumt att äta så pass mycket när man inte är särskillt hungrig.. Kom hem från en jätte mysig dag på stan med Sandy. Vi har pratat lite om våra planer. Det går framåt, det ser ljust ut. Fan, det kliar mer i fingrarna för varje timma som går! Inväntar bara på svar, sen är allt klart! GAH! Idag satt vi iallafall på fridays och pratade om det mesta. Mycket om planera och vad som har med planerna att göra. Tar upp det när och om (vilket det måste bli) det blir mer aktuellt! Efter ett tag kom hennes kompis och joinade oss. Satt där en stund och gick sedan vidare och kollade på skor. Sandys kompis fick med sig ett par supersnygga röda skor, passade galet på henne! Sedan åt de på BK och sedan blev det hemgång. Hade turen att min syster tog samma tåg och mamma skulle hämta henne eftersom hon varit borta någonstans i några dagar. Själv märkte jag knappt det.. Och nu ligger jag här, i mjukisar. Tänkte gå ner och prata med mamma om mina tår haha. Efter bullen resan har jag typ ingen känsel kvar i mina tår, fattar ingenting.. Det ska lösas.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?