Hur negativ?

2010-07-04, 22:30:14 / Kategori: Latest shit

Min förkyldning dödar mig. Halsen kliar, och när jag hostar för att det inte ska klia gör det ont. Nosen är antingen täppt eller så rinner den. Kan den inte bestämma sig? Och när jag pratar låter jag som en målbrottspojke.. Ont i huvudet har jag också, denna gång förmodligen av att jag inte kan andas ordentligt. Jag går som en rövknullad åsna pga mitt knä. Trött är jag också. Haha, ja något mer negativt? Ja, jag är här och inte i Sunny Beach till exempel..

Påtal om Sunny Beach så träffade jag en guy där, äckligt snygg och dansk. Kom sedan på att han liknar killen på bilden under galet. Har ingen lust att lägga ut en bild på dansken om han inte skulle godkänna. Det är som om de är tvillingar fast F är snyggare.
 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?