Inte min dag.

2010-07-11, 22:05:16 / Kategori: Latest shit

Jag är trött och har galna mensvärkar. Jag tycker inte om att vara tjej. Inte idag haha. Ligger i sängen, fotbollen står på, kollar väl inte sådär jätte mycket. Pratade precis med Emily i telefonen, måste någon dag (snart) hämta mina nycklar. Fattar inte hur jag lyckades glömma nycklarna (av allt..) där.

Varmt som fan är det fortfarande, inte nog med det så blir jag ännu varmare pga datorn och röda veckan. Imorgon är det måndag, right? Det blir nog till att ta det lugnt, tror min kropp behöver det efter idag haha.. Slänger upp veckoplanerna om ett tag.

De andra planerna jag håller på med står just nu rätt still. Väntar fortfarande på besked. Han jag väntar på ska höra av sig är fanimej inte den snabbaste. Men vill ändå inte pusha på. Behöver dock besked väldigt snart. Berättar vad det är när det blir mer aktuellt och om det blir aktuellt.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?