Kissie - Success.

2010-07-08, 01:04:42 / Kategori: Latest shit

Lyssnade precis på Kissies låt Success. Alltså, jag har både positiva och negativa kommentarer om den. Den är faktiskt schyst MEN den borde ha lite mer text på vissa ställen. Men det är bara min åsikt. Blev lite chockad över att hon gjort den och att den låter så pass bra som den gör. Slänger upp verisionen som FS hade lagt upp.


Christian

Inte för att vara någon viktigpetter eller så, men det är INTE Kissie som gjort låten.. Den är skriven och producerad av Adam Kulling Gersztenkorn, hon har enbart "sjungit" in texten. :)



2010-07-09, 00:04:50

amanda

Sv: Christian, jag vet det men man brukar ju typ säga att det är hennes låt ändå eller? Och ofta jag skriver "Ah ni vet Adam Kulling Gersztenkorn, som skrivit kissie's låt..." jag tror nog folket förstår hur jag menar :p



2010-07-09, 00:07:43 URL: http://oblyg.blogg.se/

Christian

Alltså, det roliga är att den inte ens är särskilt bra :P Och faktum kvarstår att hon inte gjort den bra på något vis.. Dessutom skulle vilken bloggerska som helst kunna prata in texten i en mic som sedan görs om med hjälp av plug-ins till diverse musikprogram på datorn så att det låter bra :P



Men jo, jag förstår vad du menar, därför jag började meningen med "Inte för att vara någon viktigpetter eller så" ;)





2010-07-12, 20:51:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?