Lackaaaar!

2010-07-17, 00:40:33 / Kategori: Latest shit

Känns ju bra att jag kan sova också. Tycker nästan det är lite jobbigt att sova hemma själv. Tycker det är lite läskigt haha. Försökte iallafall sova nyss, men icke. Tänker nog för mycket. Ovanligt? Naj naj. Satte iallafall på datorn igen (för er som inte förstod det..) och sitter nu med lite huvudvärk faktiskt (välkommen tillbaka?) och väntar på att tiden ska gå. Eller nja, inte att tiden ska gå, utan att jag ska bli trött..

Märkte nyss att jag fått något slags utslag på bröstkorgen(?). Kliar och har rätt mycket småprickar. Vad i hell? Hoppas på att det försvinner under natten.

Någonting annat jag tänkt på är; varför är det så jävla dåliga program på tv på helgerna? Okej, Criminal minds och Paranormal state är ikväll men det börjar om en och en halvtimma typ. Rätt störande faktiskt. Iallafall nu när jag är hemma, för en gångs skull haha.

Såg även nu att jag har en mus i mitt rum, IGEN. Fan tröttnar inte kattjäveln på att ta in möss till mig eller? Jag vill inte ha de små äckliga rackarna, inatt sover jag fan på soffan, om inte musäcklet försvinner från mitt rum! Thats it!


Fick ett väldans sug på att bli ännu blondare haha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?