Let me seeeeee you goo!

2010-07-16, 22:51:42 / Kategori: Latest shit

Det blev visst inget CSI. För en gångsskull såg jag bara början. Sedan kände jag mig sugen på pannkakor, och nu ångrar jag det. Känner mig fet och har ont i magen haha. Och då åt jag inte ens hälften. Braaa där. Nu ligger jag i sängen, ska väl borsta tänderna om ett tag och bara kolla på tv. Det ska bli rätt skönt att inte vakna bakis imorgon, som jag vanligtvis gör haha.

Pratade med mamma tidigare idag, hon och jag ska shoppa antingen imorogn eller söndag. Gillas. Ska kolla på lite shoes och annat roligt! Finns ett par snygga som jag spanat in ett tag faktiskt.

Hittade två gamla bilder på mig och känner att jag vill bli blondare igen! Inte såå blond som på bilderna kanske, men ungefär haha! Frågan är då om man måste färga och inte slinga som jag gör  nu(?) Och på de bilderna är jag osminkad!

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?