Mår väl som jag förtjänar.

2010-07-11, 14:48:02 / Kategori: Latest shit

Och igår körde vi. Eller jag iallafall. Minns inte riktigt vad de andra gjorde. Somnade säkert vid sex tiden pga att jag pratade i luren. Jag kan inte varit rolig att prata med haha.. Vaknade och ja, jag har ju inte saknat Sveriges alkohol. Baksmällan jag aldrig får utomlands typ.. Sprang typ från Pauline till Emily vid 12, laddade luren 30 min typ sedan blev det hemgång. Jag är fan stolt över mig själv att jag inte behövde gå av tåget för att kräkas. Det kom nu istället haha. Resan hem när man är bakis kan vara det värsta, det tar sån tid. En station innan jag skulle av kom jag på "FAN, Emily har mina hemmanycklar!" Tacka fan för att pappa inte var på landet utan här i Sollentuna så han fick komma och öppna dörren. Så fort jag kom in sprang jag upp och fick ur mig allt jag druckit idag. Så nu ligger jag i sängen, helt skakis, fortfarande illamående, mensvärk och ja helt enkelt bakis.

Slänger upp den enda bilden jag har från igår (mer kommer sen).


Emily och Pullan.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?