Oooobakis, påriktigt!

2010-07-17, 13:40:15 / Kategori: Latest shit

Hur skönt var det att inte vakna bakis? Hur duktig är inte jag som höll mig vaken till typ fyra inatt? Haha. Iof bara för att se på tv men ändå. Somnare rätt snabbt efter Paranormal State. Ligger nu i sängen och kollar på tv, ser att det inte är sol(?) Vad hände? Jaja, det finns inte så mycket man kan göra åt saken..

Funderar på om man ska äta redan nu(?) Har lite pannkakor kvar från igår, frågan är om man ska ta och äta lite av de nu och resten senare. Äsch ta det som det kommer. Det blir bäst så.

Idag vet jag inte ännu, antingen blir det shopping med mamma, eller så blir det av imorgon. Varken hon eller jag vet när hon kommer hem från landet. Det blir soooft.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?