Osoft hosta.

2010-07-05, 11:49:26 / Kategori: Latest shit

Vad fan vill den här hostan mig? Jag har sovit något så sjukt dåligt pga att jag har hostat som en tok. Vaknade iallafal för en halvtimma sedan kanske, fick i samma veva ett sms av Citty så hon ringde upp. Vi pratade om lite allt och ingenting. Påtal om ingenting börjar jag fundera om jag inte bara slog i knät och hakan sista kvällen i bullen, utan mitt högra öga/ögonbryn. Kände precis att jag är sjukt öm när jag drar handflatan över. Herre jösses. Idag blir det till att möta upp Amanda vid halv tre tiden och ikväll möjligtvis möta upp Emma, Jas och Jossan senare på eftermiddagen. Galet längesedan jag träffade de. Om en stund blir det till att äta och sedan sakta men säkert börja fixa sig!


Hockey Bucket. Mums!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?