Sleepie outie.

2010-07-06, 14:00:18 / Kategori: Latest shit

Idag fick jag minsann sova ut. Eller ja om man glömmer att kattjäveln kom och väckte mig vid fem och höll mig vaken i en halvtimma typ. Inatt var ändå en bättre natt, sovit bättre. Har inte hostat lika mycket. Skönt! Nu däremot när jag vaknade kom hostan tillbaka haha. Har inte lock i örat men lite ont i huvudet. Framsteg!

Dagens planer sprack.. Igen. Jasmine och Jossan ska på bio så vi alla kan inte ses och umgås. Det blir helt enkelt så att vi får ta det när vi alla är hemma. Så dagen? Frågan är om man bara ska ta det lugnt, ligga i sängen. Eftersom jag ska ut imorgon och att jag blev värre när jag gick ut igår.. Ja så får det bli!



Citty O.

haha älskar älghornen i bakgrunden xD



2010-07-06, 14:59:01 URL: http://www.finest.se/Citty



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?