Still in da beed.

2010-07-09, 12:24:22 / Kategori: Latest shit

Vaknade precis. Har haft ännu en konstig natt. Har haft knasiga drömmar. Sånt kan faktiskt vara väldigt jobbigt haha. Jaja, nu är jag iallafall vaken. Väntar på att fina Sara ska logga in. Vi ska nämligen till stan idag! Så jag kan byta min anchor (igen). Tappade en del på fyllan i SB så nu blir det till att byta.. Igen.. Haha.

Senare ikväll åker jag till märsta. Stannar nog där hela helgen. Så ikväll blir det till att ta det lugnt, sitta och chilldricka lite, prata om allt och ingenting typ. Kanske dra över någon och bara sitta. Imorgon blir det till att fira Linda. Jag tror att det blir en bra helg. Ingenting emot hur det är i Sunny Beach men en bra helg i Sverige haha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?