Tidsfördriv.

2010-07-15, 22:56:05 / Kategori: Tidsfördriv.

Snodde denna av Anna.

Namn: Amanda.
Smeknamn: Lillis, Lilla Amanda, Oblyg haha.
Piercingar: Två i tungan, en halv industrial, tragus, två navelpiercingar i öronen, båda boobisen, naveln och en anchor på översidan av naveln (där man vanligtvis har piercing i naveln). Får i den i läppen om jag vill. Förutom det har jag 10 i öronen (och det är inte med de som har piercing smycke.)
Tatueringar: Två på fötterna. En fotlänk på vänster och en text på höger.
Längd: 159-160
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: Äkta: Cendre eller vad fan det heter tror jag. Nu: Blond.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Eget skulle inte sitta fel.
Dricker du: Om jag gör.
Använder du droger: Nej!
Röker du: Nej!
Vilken parfym använder du: D&G light blue.
Vad är du rädd för: Höjder.
Gillar du att tvätta: Finns roligare saker. Men nytvättat luktar gott!

Din första:
Operation: Har inte kommit så långt än haha.
Första piercingen: Över läppen, den hade jag i en dag och hade gjort den själv. Men hos piercare, naveln.
Första sporten du började med: Gymnastik.
Första husdjuret: Kissekatt.
Första semestern: Portugal tror jag(?)
Första konserten: Riktiga tror jag nog det kanske var spice girls(?)

Just nu:
Äter du: Igenting.
Dricker du: Bubbelvatten!
Lyssnar du på: Italobrothers - stamp on the ground.
Väntar du på: Att bli ännu lite tröttare.
Tittar du på: Webcam med Tom.
Har du på dig: Trosor, bh och ett slappt linne.

Din framtid:
Barn: Väntar på att gå klart gymnasiet eftersom jag inte kommit så långt än.
Giftemål: Någongång förhoppningsvis.
Karriär: Ingen aning vad jag vill göra än.

Har du någonsin:
Kysst en främling: Haha, ja..
Tappat bort glasögon/linser: Nej jag håller hårt i mina glasögon haha.
Brutit ett ben: Nej det har jag inte.
Rymt hemifrån: Nja, inte sådär pårikigt.
Röntgas: Ja, kan ni tänka er att ta ut alla piercingar? Samt de 10 i öronen som inte är piercing hål? Har varit med om roligare.
Gråtit när någon dött: Yes.

Senaste:
Film du hyrde: Så längesen så jag minns inte!
Låten du hade på hjärnan: Stamp on the groud haha.
Personen du ringde:  Jag ringde nog mamma senast.
Tv program du tittade på: Lite på CSI men missade början, då är det fan värdelöst.

För eller emot:
Långdistansförhållanden: Emot, behöver närhet.
Utnyttja någon: Emot.
Att använda droger: Jag är emot. Gör vad du vill, men blanda inte in mig.
Köra onykter: Emot.
Förhållanden: För.

Favorit:
Mat:
Spagetti med köttfärssås. Det kan fan Denise intyga efter en vecka med mig i Sunny Beach.
Låt: Beror på humör.
Sak att göra: Även det beror på humör.
Dryck: Och även detta beror på humör. Men allmänt måste jag nog säga mitt älskade bubbelvatten.

Antal:
Gånger du varit kär på riktigt:  Två tror jag.
Gånger ditt hjärta brustit: Kan inte räkna det med varken fingrar och tår tillsammans.
Hjärtan brustit på grund av dig: Säkert ett par gånger.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Tre tror jag. Paulina, Sara och Amanda.
Ärr du har på kroppen: Dont know. Dont care. Jag gillar ärr haha. Missuppfatta inte.

Senaste:
Tidning du läste:
Brukar inte läsa tidningar, men det var någon landet tidning. Tråkig som fan haha.
Personen du fick mail av: Någon klubbreklam.
Personen du fick brev av: Räknas handelsbanken som person?
Personen du fick sms av: Cittcatt.
Saken du köpte: Haremsbyxor haha.

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Varit i stan och träffat Sandy.
Var det kul: Jadå.
Hur tidigt stiger du upp: När jag inte har en tid att passa, så sover jag ut till 13 kanske(?)
Gillar du att slåss: Nja, men har svårt att kontrollera min ilska.
Vad ska du göra ikväll: Soooova!
Var har du ont: Konstigt nog ingenstans. Inte ens i huvudet.
Använder du hårspray: Yes.
Kan du stå på händer: Kunde när jag var liten, vågar fan inte prova nu haha.
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan.
Salt eller socker:  På?
Gillar du ketchup: Blir nästan äcklad av det.
Kan du sjunga: Nej, inte efter mina tungpiercingar iallafall.
Mer värt än guld: Elvis förfan!
Ska bli skoj: Berättar på tisdag!




Anna

Haha,vet du vem jag hittade listan hos ifrån början hahha dig ju :p<3



2010-07-16, 14:23:57 URL: http://annasmammablogg.blogg.se/

Sandy

HAHAH sköön den senaste kommentaren va " berättar på tisdag" hahaha



2010-07-16, 15:07:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?