Back home.

2010-07-15, 17:33:48 / Kategori: Latest shit

Två haremsbyxor (bättre sent än aldrig? Men satan vad sköna de är!) och ett par leggins senare är jag hemma igen. Har varit hemma ett tag, för er som ville veta. Har varit i stan, åkte direkt till east street. Och det var som jag misstänkte, att jag svullnat så mycket så att staven blivit för liten, så fick en ny längre stav, större kulor för den delen också. Vet dock inte om jag vill ha så stora eller om jag ska byta tillbaka till de mindre om några dagar.. Vi får se.

Sitter just nu framför fläkten och dör lite. Trött börjar jag bli. Pratade precis med N i luren också. Andra gången idag till och med. La ock precis på för att han skulle duscha och ta en pn. Så jag väntar på att Sandy, som jag var i stan med ska höra av sig. Så fixar sig förmodligen planerna. Satan vad det kliar i fingrarna nu! Det blir bra, jävligt bra.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?