Första steget på grönan på åtta år.

2010-07-08, 00:34:42 / Kategori: Latest shit

Nu är jag minsann hemma igen! Kvällen började med att jag åkte och mötte upp Citty vid nivå. Det har blivit vårat hangaround. Satt och pratade om allting och ingenting som vanligt. Mest om pojkar haha. Vi bestämde oss vid halv åtta tiden för att åka vidare till Grönan. Där har inte jag varit på åtta år. Fatta att ikväll var första gången på åtta år jag satte min fot inne på grönan? Väl där var det kö, sneakycitty gick in i kön och max 15 min senare och 150 kr mindre kom vi in. Satt där ett bra tag. Träffade på en bekant, förmodligen från en kryssning. Stör mig fortfarande att jag inte kopplar vart ifrån det är. Ska kollas upp! Vid elva tiden drog vi. Hon åkte hem och jag fick sällskap på tåget av en av min lillasysters polare och hans polare haha. Otippat att se honom där.. Gick hem, märkte att ena min hörlur pajat. Great.. Måste alltså ännu en gång köpa nya haha. Kom hem, fick hostattack och åt lite sallad. Ska nu borsta tänderna, ta bort sminket och lägga mig i sängen! Ska bli helt sjukt skönt om jag få säga det själv.

Slänger upp en 'söt' bild på mig och Denise från bullen eftersom jag inte fick tag på den Citty tog idag!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?