Värktabletter.

2010-07-05, 23:13:02 / Kategori: Latest shit

Om det är någonting jag har svårt med är det att ta värktabletter. Tycker det är äckligt och kräkreflexerna kommer fram. Sedan finns det en annan anledning men den tar jag inte upp. För det första så måste jag dela skiten och för det andra kan det ta upp till en timma för mig att ha tagit båda delarna. Anledningen till att jag tar upp det nu är att jag sitter med ena halvan kvar och vill verkligen inte. Grejen är den att jag behöver den. Min kropp mår som en trasdocka. Har fortfarande lock för vänster öra, snorar och hostar. När jag ställer mig upp dunkar huvudet, tror dock inte jag har feber. Så hoppas på att skiten fungerar, när jag väl får i mig andra halvan..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?