Veckoplaner.

2010-07-05, 20:19:28 / Kategori: Latest shit

Jag är rastlös. Rastlös, varm och trött. Ska försöka sova tidigt ikväll. Kvällens planer (som planerades igår) flyttas fram tills imorgon. Skulle lätt kunna lägga mig nu, men det känns ovärt. Väntar några timmar till. Slänger upp veckoplaner sålänge;

Tisdag: Emma, Jasmine och Josefin?
Onsdag: På dagen förmodligen åka till east street piercing eftersom jag slarvade bort en del av min anchor på fyllan. Möjligtvis köra på en piercing också. Nu när halva industrialen har läkt är det dags för den att bli hel. På kvällen blir det Nivå med Citt.
Torsdag: Oklart, därför lämnar jag det tomt. Får se hur det blir med den dagen. Även tjata rövas av mig på Denise om våra planer.
Fredag: ?
Lördag: ?
Söndag: ?

Ska möjligtvis träffa Emily någongång under helgen. Även det är oklart.


Komigen, kirra våra planer. SOFT! Lackar annars!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?