Wierd dreams.

2010-07-16, 13:34:20 / Kategori: Latest shit

Vaknade precis, har haft sovsällis hela natten + morgonen. Myskisse. Mamma hade messat mig och sa att jag var med på tv imorse(?) Kul. Svt var och gjorde ett insag om landställen, där vi har vårat haha. Det handlar om man ska köpa eller hyra. Då ville de att mamma skulle vara med och berätta varför vi har köpt. Och då har de tydligen filmat mig och min kusins fru. Ska bli intressant att se ikväll haha!

Har btw haft de sjukaste drömmarna någonsin inatt. Vet inte ens hur jag ska beskriva det. Åkte kryssning iallafall, helt stööört stor båt, alltså galen. Äsch, vet fan inte hur jag ska förklara. Att förklara saker är inte min starka sida.

Nu då? Ligger och kollar på Oprah där den otroligt snygga Adam Lambert är med. Ja, jag vet att han är gay. Sedan tänkte rengöra min piercing, och ligga kvar i sängen. Hur skönt? Riktigt skönt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?