Är min kropp trasig?

2010-06-07, 08:39:31 / Kategori: Latest shit

Fatta att jag har varit vaken sedan 06. Jag har inte kunnat sova pga, nej inte huvudvärk utan ont i magen! Det känns som mensvärk, fast jag inte har det. Inte nog med det så har jag lite huvudvärk också. Min kropp verkar ju vara så jävla trasig.. Pissgrej som aldrig vill vara hel haha.. Blev hemma idag, ska vila upp mig och förhoppningsvis gå imorgon. Jag blir rätt rastlös av att vara hemma. Jaja, nu ligger jag i sängen, kollar på vakna med the voice och tar det lugnt. Har datorn på magen, haha den är varm och det brukar ju hjälpa med något varmt på magen när man har mensvärk.. Jag är otrolig.. Nu blir det till att söka upp lite saker på internet.


Lite såhär känner jag mig just nu..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?