Booktalk.

2010-06-09, 16:10:08 / Kategori: Latest shit

Nu är jag hemma igen. Det blev minsann ingen sallad på balders. Det blev spaghetti och köttfärssås i skolan. Den maträtten skulle jag kunna äta varje dag till lunch och middag i ett år utan att trötta. Efter maten blev det till att köpa en bok. Yes. I did it. Köpte Jenna Jameson's självbiografi 'Att älska som en porrstjärna' och beställde en bok om Marilyn Monroe. Jag läser inte alls ofta, jag i princip hatar att läsa. Men läser jag någonting så är det självbiografier. Började precis med Jenna's. Läste ett kapitel och satte mig sedan här. Kommer förmodligen beställa en till bok om Marilyn med tanke på att denna som jag beställde är kort. Sedan ska jag se vart jag lagt min bok 'Vingklippt ängel'. DET är en favorit. Hittade nyss 'Känn pulsen slå' av samma författare så ska ta och läsa vingklippt ängel igen och sedan känn pulsen slå.

Nu: Långpromenad.

  

  




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?