Ca 12 timmars sömn.

2010-06-18, 10:23:25 / Kategori: Latest shit

Jag måste ha sovit i ca 12 timmar. Somnade väl vid halv 10 tiden och vaknade precis. Skönt. Jag behövde det. Jag mår fortfarande illa, speciellt om jag tar djupa andetag. Haft så sen igår morse. Jag som trodde att jag var bakis då haha. En blandning kanske. Mår illa i magen liksom. Svårt att förklara. Annars är det på bättringsväg. Än så länge. Idag är det fredag, får se va jag gör. Är faktiskt inte så jätte sugen på utgång, eller det är drickandet jag inte är så sugen på. Ska fan vara nyttig nu innan jag åker med Denise. 8 Dagar kvar. Shit. DET ska bli skönt. Att komma ifrån den här hålan i en vecka och bara tänka på annat, sola, bada och festa. Nu har jag bestämt mig, jag ska inte dricka på en vecka, inte ens på midsommar, och äta rätt. Jag ska vara fit for fight när vi åker! THATS IT!


Snygga Denise som jag ska åååka med!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?