Damn copycats.

2010-06-02, 10:00:10 / Kategori: Latest shit

Jag tror jag har en beundrare. En bekant till mig skriver exakt samma saker som mig några timmar eller dagar efter att jag har skrivit det. Denna gång är det en av mina rubriker. Jag blir asstörd. Du är ju exakt som en annan. Gör allting som mig. Nästan iallafall. SKAFFA EGEN FANTASI. BÅDA TVÅ!



EDIT: Bra att vissa tar åt sig! (: Uppenbart!


theres modin

hej amanda! jag har läst din blogg ett tag nu, nästan ett år. och du har skrivit innan vid några tillfällen att du har sk "copycats". jättetråkigt tycker jag. men jag tycker att du gör det till något negativt, var istället glad att folk ser dig som en förebild. och att du reagerar som du gör och skriver det i din blogg som den personen du menar verkar göra för den personen tycker säkert att det är jätteroligt när du blir arg. ett litet att tänka på bara. ha en bra dag



2010-06-02, 11:37:03

amanda

Hej Theres! Jag vet att jag egentligen borde se det positivt. Men det är inte så enkelt. Det går i princip inte. Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt när folk gör som mig haha.



2010-06-02, 17:23:16 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?