Duktig tjej.

2010-06-21, 20:40:59 / Kategori: Latest shit

Fatta att jag har städat hela dagen. Det trodde jag inte om mig själv. Har rensat hela garderoben, röjt undan massor på mitt tvbord, röjt undan saker från mitt sängbord och damsugit, är inte ens klar. Det jag kommer göra ikväll är att byta lakan osv och lägga kläderna jag har tagit fram i en resväska. Yes, redan haha! Men det är lika bra att de redan ligger där. Packar hellre sakta men säkert än hetspackar! Städar resten, av de småsakerna imorgon.

Nu har jag tagit en paus. Det behöver jag. Kan inte göra så mycket än heller eftersom kläderna jag ska ha med mig ligger på sängen. Väntar på att mamma ska upp på vinden och ta ner en`resväska till mig. Fick precis sällskap av kattjäveln som lagt dig på sängen och förhoppningsvis inte på några kläder, speciellt inte svarta eftersom de blir vita då..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?