Eftermiddagen i skolan.

2010-06-08, 16:22:21 / Kategori: Latest shit

Back home. Hela eftermiddagen hade vi som ett 'slutprov' i form av massa små rollspel. Ettorna hade fått 12 diagnoser som de skulle spela upp för oss, utan att vi visste om var det var för några. Vissa tog det mer seriöst än andra. Halva klassen hade missuppfattat det hela (jag blandannat). Vi förstod inte riktigt att vi skulle vara med i rollspelet. Jag och förmodligen de andra som missuppfattade satt mer och interjuvade ettorna haha. I slutet gick vi igenom alla diagnoser. Fick alla rätt utom två tror jag. + att jag inte hann göra två av de. Sedan blev det lite smådiskussion om matte lektionen imorgon. Det är några som ska ha prov, medans vi andra ska prata betyg. Kul va? Vi kommer prata betyg i typ 5 min och sen då? Ska jag sitta halva förmiddagen och bara leka runt på facebook (som btw börjar bli väldigt tråkigt)? Och att jag slutar 12 imorgon. Jag vet inte ens hur det går med grupparbetet. Jag bryr mig inte riktigt heller faktiskt..


Oldie.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?