En trött Amanda.

2010-06-05, 23:55:36 / Kategori: Latest shit

Jag hade inte planerat att vara vaken så här 'länge' idag. Det hade inte magen heller kan jag säga. Kurrar gör den. Mycket. Men tänker inte ge den mat. Fast den pratar och vill ha. Den har fått tillräckligt idag haha! När panic room slutar blir det till att sova för min del. Ska bli riktigt skönt om jag får säga det själv.

Påtal om ingenting funderar jag ju som sagt på att spara ut håret så det blir lite längre, men inte nog med det. Funderar på lugg då. Inte riktigt som på bilden under. Mer 'jämn och tjock' haha. Tänk på att jag har uppsatt där och att den inte riktigt är en sån lugg jag vill ha. Och att det är en gammal bild som jag inte alls är nöjd med! Men har i princip ingen bild på hur det såg ut annars. Notera att det är en riktigt gammal bild, jag var nog 18 då. Två år sedan. Äsch, känns som jag har planer om håret hela tiden. Jag tar det som det kommer helt enkelt.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?