Headache in da bed.

2010-06-02, 20:26:53 / Kategori: Latest shit

Jag är trött, jag mår dåligt. Känner fortfarande obehag efter "känslan". Kattjäveln har precis lagt sig. Han har sina perioder då han sover hos oss. Han kände verkligen av på mig att jag behöver honom nu. Min bästaste. Den enda jag litar på. Haha, ja tänk er. Den enda jag verkligen litar på, är en katt. Han är mitt hjärta.

Jag tror att jag blir hemma från skolan imorgon, allt beror på hur jag mår när jag vaknar. Nu mår jag som ni kanske har förstått inte så jätte bra, så mår jag såhär stannar jag hemma! Jag har ändå bara halvdag och rätt bra närvaro från innan så jag missar nog inte så mycket ändå. Blir jag hemma tar jag nog en långpromenad för mig själv med min ipod. Jaja, jag tar det som det kommer.

Nu: Borsta tänderna och mysa ner mig under täcket och kolla på tv.
Snart: Sova.
Senare: Vakna och se hur jag mår. Antingen skola eller homeday.


Åh, jag är så charmig ibland. Bilden har ingenting med inlägget att göra.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?