Hemma från ett fullsatt nivå.

2010-06-17, 01:55:43 / Kategori: Latest shit

Tror jag gick hem på 10-15 minuter. Förstår ni hur kissnödig jag var eftersom det brukar ta ca 20 minuter med mina korta ben? Jag och Citty drog iallafall till Nivå 22. Det har börjat bli som vårat ställe. När vi kom dit var det fullt. Och när jag skriver fullt menar jag fullt. Vi fick inte ens sittplats tills en av de som jobbade där letade efter två till oss. Gulligt. Spank you very much! Vi satt där, började prata med de bredvid oss, både till höger och vänster. Träffade även några bekanta ansikten. Vid kvart över tolv tiden bestämde vi oss för att gå. Jag ville gärna hinna med sista pendeltåget. Ligger nu i sängen och ska väl sova om ett tag. Planerna imorgon är att åka till märsta vid 16 tiden för att möta upp Pullan. Pallar jag så blir det utgång på kvällen! Om det nu blir så måste jag på systemet innan.


The Cat & Acg!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?