Jag har mått bättre.

2010-06-13, 10:08:33 / Kategori: Latest shit

Okej. jag ska erkänna. Jag har mått bättre. Mår lite halvdåligt. Lite illa. Frustrerande, vill bara kräkas och må bättre, som vanligt när jag är bakis haha. Vi tänkte ju ta det lugnt igår, men så blidde det icke. Vi mötte upp SnyggPullan ett tag och så bestämde vi oss för en utgång ändå. Jag och Emily gick hem till henne, osminkade i mjukisar och började fixa oss. Gick sedan vidare till Pullan för att föra. Vi fick sällskap också, trevligt. Vid halv ett tiden tror jag det var så gick vi först en snabbis till Corner men vi bestämde oss väldigt snabbt att gå vidare till KC. Igår var en sjukt mycket bättre kväll än i fredags. Träffade massor av kända ansikten, väldigt trevligt. Lärde känna några nya ansikten också (tack för drinkarna haha). Vid stängning tog det ett tag för mig att tag mig därifrån eftersom jag fastnade och pratade med Simon. Men sedan blev det panik. Emily gick i förväg och jag sprang efter. Det hade hänt lite saker som gjort att en vän var förbannad och ledsen. Med all rätt, jag förstår henne. Vi var med henne ett tag, hon började blöda och vi försökte stoppa blödningen. Sedan försvann hon med några andra medans jag och Emily gick hem. Var vakna ett litet tag och gick sedan och la oss. Jag vaknade nu, illamående som jag precis skrev. Funderar på att sno någonting att äta, men vet inte riktigt om jag vågar. Har fått i mig ett glas vatten iallafall och har nu fått hicka.. Slänger upp en bild på mig och Emily från i fredags.

 


Anonym

snyggisar. haha jag har suttit och skrattar genom din text. jag kan se mig dig framför bakis och illamående försöka få ihop en sammanfattning om gårdagen.. ("myclet"- har du skrivit i texten) bra skrivet haha :D



2010-06-13, 10:27:16 URL: http://finest.se/paulineeklund

amanda

Jaa, men det ska stå myclet! DET STAVAS SÅ! Jag får skriva så när jag mår illa :( Men jag kan väl rätta till det då, OM DET GÖR DIG NÖJD!!! höhöh!



2010-06-13, 10:32:20 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?