Leave my life alone.

2010-06-02, 17:35:04 / Kategori: Latest shit

Jag känner mig arg. Helt sjukt arg. Jag nästan kokar inombords. Och jag vet inte varför. Och ja, huvudvärken sitter där den brukar. Efter skolan åkte jag iallafall till stan och fikade med Ronja i det fina vädret. Annars gick vi bara runt lite och satt och kollade på alla studentflak. Ja somliga har ju ett år kvar..

En annan sak jag måste få ur mig är att jag älskar när folk, som inte har alls med saken att göra lägger sig i. Varför? Har man så tråkigt liv själv så man måste lägga sig i andras? Låt mig och mitt liv vara. Thats it.

Ps. Jag saknar dig.


Ni anar inte hur mycket hundar (och gravida) vi såg i stan idag. De såg helt utmattade ut, stackarna.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?