Lite om dagen.

2010-06-17, 17:13:12 / Kategori: Latest shit

Dagen har bestått av inte så jätte mycket faktiskt. Jag åkte in till stan och mötte upp Malin. Hon skulle slinga sin utväxt. Där satt vi i säkert två timmar. Som jag sa till henne, det kunde blivit bättre och så kände även hon. Efter det åkte vi till east street och bytte ut min anchor. ÄNTLIGEN! Det blev en hängande söt sak med stjärnor. Bild kommer när det kommer. Skulle sedan åka buss, men det sket vi i för att det var en jävligt otrevlig kontrollant som höll på. Båda två blev irriterade och tog istället tåget. Åkte sedan hem. Skulle egentligen till märsta men jag orkade inte riktigt så åkte hem. Nu sitter jag här hemma, i mjukisar. Mår väl lite sisådäär. Tacka fan för att jag har mina fina som jag kan prata med. Jag litar inte på någon, men jag har mina jag känner mig trygg med och kan prata ut med.


Maloooo i stan idag!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?