"Make hell more beautiful. Get tattoos."

2010-06-23, 17:18:22 / Kategori: Latest shit

.. And so I did.

Nu är jag hemma igen. Dagen började med att jag åkte till Hornstull och House Of Pain för att tatuera klart foten. Och nu är den minsann klar. Jag är nöjd! Precis när jag var färdig kom N dit med sin polare. Då skulle Amanda börja med sin, hennes tog i princip bara 20 min. Men efter det var hon sjukt blek och illamående. Haha, snuttan. Fick gå och köpa läsk till henne så hon skulle må bättre. Efter det drog jag med N & L. De käkade jag satt helt lost bredvid. Orkade knappt hålla ögonen öppna. Var helt off. Men nu är jag hemma, borde äta någonting men det gör jag om ett tag när jag blir hungrig. Känner att jag måste  hålla mig vaken tills ikväll. Somnar jag nu kommer jag aldrig kunna sova inatt.

Bilder på min kommer när min tatuerare Sandra har lagt upp de! För tillfället är jag trött, har huvudvärk och är lite små grinig. Fråga N bara haha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?